Què és l’AMPA?

noulogo300x110L’AMPA (Associació de Mares i Pares Escola Escolàpies Sant Martí) col.labora desinteressadament amb l’escola per complementar el projecte educatiu dels nostres fills des de la vessant cognitiva, afectiva, corporal i espiritual. La missió de l’AMPA és donar suport a l’escola, organitzar i participar en activitats culturals i lúdiques com: la visita dels Reis Mags, La Festa de la Primavera, Festa de Graduació…

•  Informar i donar suport a les famílies.
  • Assessorar als pares/mares en tot el relacionat amb l’educació dels seus fills.
  • Afavorir la relació i coordinació entre les famílies i el personal docent.
  • Ampliar l’oferta cultural de l’escola.
  •  Millorar les instal.lacions i recursos pedagògics.
  •  Col.laborar en projectes científics i tècnics.
  • Promoure la participació dels pares/mares dels alumnes en les activitats de l’escola, com pot ser organitzar xerrades formatives per als pares/mares.
  • Col·laborar en les activitats lúdiques del centre educatiu.
  • Col·laborar en la realització de les festivitats Nadalenques, Festa de la Primavera i Festa de graduació.
  • Ser la veu dels pares i mares davant de les administracions públiques.
  • Treballar per millorar la participació i el compromís dels pares, fills i de la societat en general i de l’educativa en particular.
  • Informar i orientar al pares sobre el funcionament del centre, temes relacionats amb el menjador escolar,  llibres de text i altres activitats.
  • Transmetem a l’escola preguntes i desitjos per tal de millorar aprenentatge dels nostres fills.

Atentament,

La Junta de l’AMPA

Encara no formes part de l’AMPA?, apuntat-hi:  AQUI

logo-escolapies