Programació de jocs per mòbils i tablets

programacio-tablets-mobils

Un dels reptes del sistema educatiu actual és introduir les noves tecnologies en l’ensenyament. L’AMPA Escolàpies Sant Martí us proposa una activitat educativa on es barreja l’oci amb tecnologia i aquests mòbils i tauletes que utilitzen constantment el jovent actual. Les tauletes i telèfons mòbils. El Curset de Programació de jocs per dispositius móbils.

El curs de programació de jocs per dispositius mòbils va dirigit en principi a alumnes de la ESO que vulguin endinsar-se i descobrir com estan construïdes les aplicacions i jocs que tant sovint utilitzen.

Mitjançant l’entorn de programació que ens proporciona unityUNITY i Visual C# podran veure con és de senzill crear un terreny de joc, un personatge que interactua amb l’entorn virtual creat per ells mateixos. I generar efectes digitals tot aprenent les principals instruccions condicionals de la programació: csharpIF…THEN..ELSE, DO….WHILE, FOR..EACH. També; tot jugant, els presentarem molt inicialment el llenguatge de programació orientat a android_studio_logo-300x300objectes C#. També anomenat C Sharp. Finalment, crearem les apps amb el programa Android Studio Bundle

Aquesta activitat  fomenta la lògica, el concepte espaial, l’agilitat matemàtica  i és una bona introducció a la programació orientada a objectes.

Dades del curs: 18/01/2016 fins 16/03/2016

Horaris:Dilluns i dimecres de 17.15 a 18.45h

Preus:120 euros per als socis (130 euros per als no socis). Es cobrarà a mitjans de febrer.

Inscripció: Sala de l’AMPA (en horari de tarda) o a través de la web de l’AMPA.

inscripcionsResum del programa primer trimestre

– Direccions tridimensionals
– Matemàtiques
– Variables
– Bucles
– Condicions
– Events amb tecles i ratoli
– Lògica
– Desenvolupar la creativitat creant un entorn virtual
– Fer moure objectes mitjançant la programació
– Exportar el joc

Si voleu veure algun exemple del que farem en aquest curset:

Clic aqui  Unity (8Mb)

i aqui  Programació c# (223Kb)

Videos explicatius de que farem a les classes:

NOTA: Si tingués bona acollida, s’estudiarà la seva continuïtat fins a finals de curs.

Ja que hem rebut diverses consultes amb la possibilitat de fer-ho també per adults. S’esta miran’t de crear un grup per a adults els dilluns i dimecres de 19.00 a 20.30h

inscripcions