L’AMPA us proposa: Visita a l’Observatori Fabra

VISITA A L’OBSERVATORI FABRA 27  OCTUBRE 2018 a les 11: 15 h

Us agradaria visitar l’Observatori Fabra? Apunteu-vos el proper 27 d’octubre a una visita guiada adaptada per a un públic familiar.

Descobrireu l’edifici modernista i la història d’aquesta institució clau de la nostra ciutat en la meteorologia, l’astronomia i la sismologia. A més, gràcies al seu emplaçament a la Serra de Collserola, a prop del Tibidabo, hi ha unes boniques vistes a la ciutat de Barcelona. No us ho perdeu!

Convocatòria: 11:15 h a l’Observatori Fabra (la visita començarà a les 11:30 h)

Preu sortida **:

Adults i majors de 14 anys: 2 euros.
Nens i nenes fins a 14: gratuït.

Inscripcions: Cal apuntar-se i efectuar el pagament el mateix moment al despatx de l’AMPA. La inscripció serà vàlida un cop s’hagi fet el pagament.

Sobretot, heu d’apuntar el nom de tots/es qui vindreu i l’edat ja que el nombre de places són limitades i seran per ORDRE D’INSCRIPCIÓ.

Data límit inscripció: 25 d’octubre

Com arribar: El desplaçament corre a càrrec vostre, ens trobarem allà mateix. A la web de l’Observatori teniu les indicacions per arribar tant amb transport privat com públic http://www.fabra.cat/observatori/com_arribar.html

Aquesta activitat és organitzada per l’AMPA Escolàpies Sant Martí. Recordeu que si teniu idees per altres sortides, xerrades o activitats ens ho podeu fer arribar (per mail, en persona,…)

** Aquesta sortida esta co-finançada per l’AMPA Escolàpies Sant Martí