ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA 11/2017

Ens plau de convocar-vos a l’ ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA dels socis de l’AMPA Escolàpies Sant Martí, que tindrà lloc el proper dijous dia 30 de novembre de 2017, a les 19:30 hores, amb el següent ordre del dia:

Odre del dia:

1.- Lectura i aprovació, si s’escau, de l’acta de la sessió anterior.
2.- Presentació de la memòria del curs passat.
3.- Presentació de l’estat de comptes de l’AMPA.
4.- Presentació del pressupost anual.
5.- Elecció de membres de la Junta *.
6.- Precs, preguntes i suggeriments.

* Procés de renovació de la JUNTA de l’AMPA del centre Escolàpies Sant Martí.
Si tens interès en participar activament en la direcció de les activitats i grups de treball de l’AMPA, Inscriu-te a la Junta.
Això implica: reunions ordinàries un cop al mes, participar activament en la gestió de grups de treball i realitzar les tasques necessàries per preparar les activitats.

Procés de renovació de la JUNTA de l’AMPA del centre Escolàpies Sant Martí

Candidats a representar els pares, mares i tutors a l’AMPA

S’obre el termini de presentació de candidatures per formar part de la Junta de l’AMPA.  Podran ésser socis de la junta els pares, mares o tutors/es dels alumnes del col·legi Escolàpies Sant Martí

Calendari Electoral:

• Dia 15 de novembre de 2017: Inici del termini de presentació de candidatures.
  • fer CLICK aqui per baixar-se el formulari
  • Dia 30 de novembre de 2017 a les 18.00 hores: Fi del període de presentació de candidatures.
  • Dia 30 de novembre de 2017: Assemblea general ordinària de l’AMPA. Elecció de candidats.

Les butlletes es lliuraràn personalment a l’AMPA: C/ Joan de Peguera 42 – 08026 Barcelona,  tots els dies laborables dins del termini establert, de 17.30 a 19.00 hores

Candidatura per formar part de la Junta de l’AMPA

Baixa el formulari de candidatura per formar part de la Junta de l’AMPA

Salutacions.

La JUNTA de l’Ampa Escolàpies Sant Martí

Aquesta entrada s'ha publicat dins de AMPA, General i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.